שינוי / ביטול הזמנההוטל 75
דרכי ונהלי שינוי וביטול הזמנות אשר בוצעו באמצעות אתר הוטל 75:
מדיניות ביטול ושינוי הזמנות:
מדיניות הביטול של הרשת הינה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 (להלן ": חוק הגנת הצרכן") על כל תקנות שהותקנו מכוחו.
שינוי הזמנה:
שינוי בהזמנה לא ניתן לבצע ישירות באתר. לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לשנותה, יעשה זאת דרך אי-מייל או טלפון ישירות באמצעים הבאים: אימייל לתמיכה: prima@teleall.co.il,
טלפון לבירורים: 03-5275660 או 9995*.
המשתמש יישא בעלויות השינוי, לרבות ההפרש, ככל שקיים, בין מחיר השירותים בעת שביצע את ההזמנה ומחירם לאחר השינוי.
ביטול הזמנת שירותים או כל חלק מהם לא ייחשב לשינוי, אלא לביטול.
מדיניות ביטול ושינוי הזמנות:
מדיניות הביטול של הרשת הינה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 (להלן ": חוק הגנת הצרכן") על כל תקנות שהותקנו מכוחו.
שינוי הזמנה:
שינוי בהזמנה לא ניתן לבצע ישירות באתר. לקוח אשר ביצע הזמנה וברצונו לשנותה, יעשה זאת דרך אי-מייל או טלפון ישירות באמצעים הבאים: אימייל לתמיכה: prima@teleall.co.il,
טלפון לבירורים: 03-5275660 או 9995*.
המשתמש יישא בעלויות השינוי, לרבות ההפרש, ככל שקיים, בין מחיר השירותים בעת שביצע את ההזמנה ומחירם לאחר השינוי.
ביטול הזמנת שירותים או כל חלק מהם לא ייחשב לשינוי, אלא לביטול.
ביטול הזמנה:
לקוח אשר ביצע הזמנה דרך האתר, יקבל שם משתמש וסיסמא על גבי אישור ההזמנה שביצע.
ביטול ההזמנה יתאפשר מכל עמוד בית דרך הקטגוריה " תיק ההזמנות שלי" בחלקו התחתון של עמודי הבית , הלקוח יידרש להזין במקום המתאים שם משתמש (כתובת דוא"ל ) וסיסמא שקיבל יחד עם אישור ההזמנה .
לאחר הזנת שם משתמש וסיסמא יתאפשר ביצוע ביטול ההזמנה באמצעות כפתור "ביטול", וזאת במידה וההזמנה עומדת בתנאי הביטול של המחירון.
ביטול ההזמנה מותנה במדיניות ביטול שהוגדרה בתקנון.
במידה וההזמנה אינה עומדת בתנאי הביטול, וכפתור הביטול אינו מופיע ב"תיק ההזמנות שלי", יש לבטלה על ידי יצירת קשר עם המלון המוזמן או עם מוקד ההזמנות בטלפון 9995* או באמצעות שליחת אימייל לכתובת: prima@teleall.co.il.
ביטול הזמנה לאדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש:
מזמין אירוח שהוא אדם עם מוגבלות כהגדרת מונח זה בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח – 1988, אזרח ותיק (מי שמלאו לו 65 שנים) או עולה חדש (מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה והקליטה), רשאי לבטל את הזמנה בהתקיים כל התנאים המנויים להלן:
• ביטול ההזמנה נעשה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית, ובלבד שנותרו יותר מ-7 ימים שאינם ימי מנוחה עד למועד האירוח.
• נעשה ביטול על ידי מזמין אירוח הנמנה על אחת מהאוכלוסיות הנמנות בסעיף זה, יצרף המזמין להודעת הביטול אסמכתא (באמצעות אחד מהאמצעים הנזכרים לעיל) על היותו נמנה על אחת מהאוכלוסיות לעיל, בהתאם למפורט בחוק הגנת הצרכן.
• בוצע ביטול בהתאם לתנאי הביטול הנזכרים בסעיף זה יחויב המזמין בדמי ביטול בסך שך 100 (מאה) ₪ או בסך של 5% (חמישה אחוזים) משווי ההזמנה, לפי הנמוך מבניהם.
דרכי ביטול:
ניתן לבטל את ההזמנה במידה ועומדת בתנאי הביטול.
יש לבטל על ידי"הודעת ביטול" – הודעה שהמזמין מסר בכל אחת מהדרכים שלהלן, ואשר כוללת את שם המזמין ומספר תעודת הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרה בעל פה, גם פרט מזהה נוסף עליו הוסכם בזמן עריכת ההזמנה:
א. בע"פ – בטלפון שמספרו 9995* או בהודעה בעל פה במקום העסק, בכתובת: מלון hotel 75, רחוב אלנבי 75 תל אביב;
ב. בדואר רשום לכתובת: מלון hotel 75, רחוב אלנבי 75 תל אביב;
ג. בדואר אלקטרוני: prima@teleall.co.il
ד. באינטרנט- דרך "תיק ההזמנות" באתר hotel 75
יש לבטל על ידי"הודעת ביטול" – הודעה שהמזמין מסר בכל אחת מהדרכים שלהלן, ואשר כוללת את שם המזמין ומספר תעודת הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרה בעל פה, גם פרט מזהה נוסף עליו הוסכם בזמן עריכת ההזמנה:
א. בע"פ – בטלפון שמספרו 9995* או בהודעה בעל פה במקום העסק, בכתובת: מלון hotel 75, רחוב אלנבי 75 תל אביב;
ב. בדואר רשום לכתובת: מלון hotel 75, רחוב אלנבי 75 תל אביב;
ג. בדואר אלקטרוני: prima@teleall.co.il
ד. באינטרנט- דרך "תיק ההזמנות" באתר hotel 75
ה. באתר המלון בקטגוריה "ההזמנות שלי" https://www.hotel75.co.il/myreservations/login
דמי ביטול:
דמי הביטול משתנים בהתאם לעונות השנה.
"חגי ישראל" - לפי מועדם בלוח השנה העברי.
"עונות שיא" - חודשי הקיץ (יולי – אוגוסט) וכן תקופות נוספות של ביקוש גבוה. בעת ביצוע הזמנה למועד המצוי בעונת שיא יש חיווי כי מדובר בעונת שיא.
"עונה רגילה" – כל מה שלא בגדר עונות שיא ו/או חגי ישראל.
עונה רגילה
1. בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים ניתן לבטל את הזמנת החדר עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון, יחויב המזמין בעלות הלילה הראשון.
2. בהזמנת חמישה חדרים ועד תשעה חדרים ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 30 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 30 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון, יחולו הוראות חוק הגנת הצרכן והתקנות על פיו, לאמור:
א. אם הודעת ביטול נמסרה על ידי המזמין תוך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה או מקבלת אישור על ביצוע ההזמנה (לפי המאוחר מבניהם), יחויב המזמין בדמי ביטול בשיעור 5% מערך ההזמנה או 100 ₪ (לפי הנמוך מבניהם). לאחר חלוף 14 יום כאמור, יחויב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
ב. למרות האמור בסעיף א', אם הודעת הביטול ניתנה במהלך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה או מקבלת אישור על ביצוע ההזמנה (לפי המאוחר מבניהם) אך תוך 7 ימי עבודה או פחות ממועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון, הביטול הינו ללא זיכוי והמזמין יחויב במלוא עלות ההזמנה.
3. למרות האמור בסעיפים 1 ו-2 לעיל, בהזמנת חדראחד ומעלה במסגרת תוכנית "כל הקודם חוסך" לא תינתן אפשרות לשינוי או ביטול מרגע ביצוע ההזמנה, אלא בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן והתקנות שהותקנו מכוחו. חוק הגנת הצרכן מאפשר ביטול ההזמנה בתוך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה או מקבלת אישור על ביצוע ההזמנה (המאוחר מבניהם), וזאת בחיוב בשווי 5% מערך ההזמנה או 100 ₪ (לפי הנמוך מבניהם). יחד עם זאת, במידה והודעת ביטול נמסרה על ידי המזמין בתוך 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה או קבלת האישור על ביצוע ההזמנה (לפי המאוחר מבניהם), אך תוך 7 ימי עבודה או פחות ממועד תחילת האירוח שהוזמן או במקרה של אי הגעה למלון, הביטול הינו ללא זיכוי והמזמין יחויב במלוא עלות ההזמנה.
לשאלות/ בקשות/ בירורים נוספים, אנא השאירו הודעה ב-'צור קשר' או התקשרו למוקד ההזמנות שלנו בטלפון 9995* ונחזור אליכם בהקדם.