מדיניות ביטול ושינוי הזמנותהוטל 75

כל השנה
1. בהזמנת חדר אחד ועד ארבעה חדרים ניתן לבטל את הזמנת החדר עד 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 24 שעות לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, יחויב המזמין בעלות הלילה הראשון.

2. בהזמנת חמישה חדרים ומעלה ניתן לבטל את ההזמנה בהודעת ביטול שימסור המזמין עד 30 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, ללא דמי ביטול. בביטול הנעשה פחות מ- 30 ימים לפני מועד תחילת האירוח שהוזמן, יחולו הוראות חוק הגנת הצרכן והתקנות על פיו, לאמור:
א. אם הודעת ביטול נמסרה על ידי המזמין תוך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה או מקבלת אישור על ביצוע ההזמנה (לפי המאוחר מביניהם), יחויב המזמין בדמי ביטול בשיעור 5% מערך ההזמנה או 100 ₪ (לפי הנמוך מביניהם). לאחר חלוף 14 יום כאמור, יחוייב המזמין במלוא עלות ההזמנה.
ב. למרות האמור בסעיף א', אם הודעת הביטול ניתנה במהלך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה או מקבלת אישור על ביצוע ההזמנה (לפי המאוחר מביניהם) אך תוך 7 ימי עבודה או פחות ממועד תחילת האירוח שהוזמן, הביטול הינו ללא זיכוי והמזמין יחויב במלוא עלות ההזמנה.

3. למרות האמור בסעיפים 1 ו-2 לעיל, בהזמנת חדר אחד ומעלה במסגרת תוכנית "כל הקודם חוסך" או לא תינתן אפשרות לשינוי או ביטול מרגע ביצוע ההזמנה, אלא בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן והתקנות שהותקנו מכוחו. חוק הגנת הצרכן מאפשר ביטול ההזמנה בתוך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה או מקבלת אישור על ביצוע ההזמנה (המאוחר מביניהם), וזאת בחיוב בשווי 5% מערך ההזמנה או 100 ₪ (לפי הנמוך מביניהם). יחד עם זאת, במידה והודעת ביטול נמסרה על ידי המזמין בתוך 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה או קבלת האישור על ביצוע ההזמנה (לפי המאוחר מביניהם), אך תוך 7 ימי עבודה או פחות ממועד תחילת האירוח שהוזמן, הביטול הינו ללא זיכוי והמזמין יחויב במלוא עלות ההזמנה.
א. בכל מקרה בו יחויבו דמי ביטול כמפורט לעיל, ייעשה החיוב באמצעות כרטיס האשראי שפרטיו נמסרו בעת ביצוע ההזמנה.
ב. מי שהזמין בתכנית "כל הקודם חוסך" ושילם מראש עבור האירוח, וביטל את ההזמנה, יזוכה באמצעות כרטיס האשראי, בגובה התשלום למעט דמי הביטול כמפורט לעיל.

דרכי ביטול:
ניתן לבטל את ההזמנה במידה ועומדת בתנאי הביטול.
יש לבטל על ידי"הודעת ביטול" – הודעה שהמזמין מסר בכל אחת מהדרכים שלהלן, ואשר כוללת את שם המזמין ומספר תעודת הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרה בעל פה, גם פרט מזהה נוסף עליו הוסכם בזמן עריכת ההזמנה:
א. בע"פ – בטלפון שמספרו 9995* או בהודעה בעל פה במקום העסק, בכתובת: מלון hotel 75, רחוב אלנבי 75 תל אביב;
ב. בדואר רשום לכתובת: מלון hotel 75, רחוב אלנבי 75 תל אביב;
ג. בדואר אלקטרוני -webmaster@prima.co.il;
ד. בפקס שמספרו 03-5275655;
ה. באינטרנט- דרך "תיק ההזמנות" באתר hotel 75
https://www.hotel75.co.il/myreservations/login